Verklighet, eller bara en hobby?

Att tvivla på sin egen tro är inget roligt.. Det händer mig lätt när jag känner tvivel och har en skitdag att jag börjar tvivla på mig själv istället. "Är detta något som jag verkligen tror på och vill leva för, eller har jag bara hittat något som jag känner enorm intresse för, men inte riktigt tror på..?"
 Samtidigt som jag tvivlar, speciellt på mig själv, så blir det en befrielse när det försvinner och jag känner mig lite starkare i min tro för varje gång.
 Jag känner verkligen att jag kommit långt på mindre än ett år, och jag är glad när jag tänker på att det bara är början på en lång resa. Jag längtar samtidigt till hösten. Då väntar min konfirmation, jag blir konfaledare och jag får huvudansvaret för den kristna skolgruppen! 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Fia

Kul,har du nyss börjat blogga? Kolla gärna in till mig;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0